På plats i Orlando!

Nu har vi varit här i 3 dygn, men det känns faktiskt som vi har varit här mycket längre än så. Vi har haft fullt upp på dagarna, med golfträning, gymträning, och framförallt sökandet efter en husbil. Har tyvärr inte haft någon större framgång än vad gäller den biten. Så det är fortfarande hotell och hyrbil som gäller.
Igår körde vi en timme norrut till Daytona beach, och Futures tour headquarters, för att fylla i lite ekonomiblanketter. Inte det lättaste måste jag säga, tur att jag fick lite hjälp av Johanna som jobbar för Futures tour, och som för övrigt är svenska! Imorgon ska vi tillbaka upp dit för att få hjälp med att öppna ett amerikanskt bankkonto.
Idag har vi bland annat varit på Champions gate, David Leadbetters golfacademy, för er som inte vet, så är det en av de bästa träningsanläggningarna som finns, tänk om man hade möjlighet att träna under sådana förhållanden hela tiden!
På måndag har jag bokat lektion med en kille som heter Kevin Smeltz, tränade med honom i november förra året när jag var nere och kvalade, och han är grym! Så det ser jag verkligen fram emot. Men redan imorgon ska jag dit och träna själv några timmar.
Vi har inte tagit så mycket bilder än, tycker inte att det har varit något speciellt att fota, så brukar det låta för mig. Jag erkänner att jag skulle kunna bli bättre på att använda kameran lite oftare, men jag lovar att det kommer.
Har dock ett par bilder från flyget på väg från Stockholm till Newark, då vi fick sitta i business :) Tack snälla bror! Det är inte varje dag man får göra det så det blev en del bilder på all mat, menyn och lite till. Tyvärr så är de flesta bilderna tagna med mobilen och jag har ingen sladd med mig så jag kan lägga över dem på datorn, så ni får se ett par som är tagna med kameran.
Nu ska jag sluta för idag och springa ut och ta mig ett kvällsdopp i poolen!

Det är väldigt lätt att sova business!
Hempa. Inte så svårt att sova när man flyger i business :)


Här är en av måltiderna, toasten ser lite äcklig ut på bild, men den var faktiskt god :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0