Home Sweet Home....

Ja, inte hemma i Sverige alltså, men i Florida i alla fall!! Och det känns så otroligt skönt! Det var inte planerat att vi skulle komma tillbaka till FL förrän i Augusti....men efter några tuffa veckor ute på touren bestämde jag mig för att det fick vara dags för ett break! En paus från tävlandet och tillbaka till FL ett par veckor. Tillbaka för att samla lite krafter, hitta fokus igen och sist men inte minst, jobba riktigt hårt på mitt Projekt!! (Och golfen också, såklart). Så att det kommer igång ordentligt snart! :) Känns riktigt kul och spännande.....men också lite nevöst! Skulle vara så himla skönt om det går som jag hoppas....dvs att folk gillar mina grejer och att jag förhoppningsvis, inom en ganska snar framtid kommer att ha en liten inkomst vid sidan av golfen....ååh vad skönt det skulle vara att bara kunna gå ut och spela golf/tävlingar för att det KUL och inte ha en enda tanke på att försöka tjäna ihop pengar så att man klarar sig nästa vecka också.....plus att det skulle vara en riktig egoboost om min idé, som jag har jobbat med alldeles själv från scratch och i snart 2 års tid....faktiskt kunde bli framgångsrik!! Hoppas, hoppas hoppas......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att ni har kommit "hem" ordentligt. Det har ju varit tyst den senaste veckan. Klart vi håller tummarna för att din "grej" ska lyckas. Hörs om några dagar. Pussar o kramar så länge. Mamma o Pappa Uffe.

2011-07-11 @ 16:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0