1 timmes försening innan vi ens har börjat.

Ja, så ser det ut inför morgondagen. Pga allt regn som kom framförallt i natt, men också föregående natt, så är banan väldigt blöt, tyvärr! Och i och med det så blev starten för rond 1, imorgon, framflyttad 1 tim, så att dom får lite mer tid att jobba med banan. Vilket för min del betyder, att min redan sena starttid, nu blir ännu senare. 15.30! (Central time). Alltså klockan 22.30 svensk tid! Det är väl ingen idé att jag lägger ut någon länk till live scoring sidan....antar att det endast är mina allra mest trogna fans ;), som kommer att orka sitta uppe och följa mitt spel! :) (Och ni vet ju redan vilken sida ni ska klicka er in på) Men här är i alla fall en länk till 'tävlings informations' sidan för den som är intresserad, http://lpgafuturestour.com/tournament_microsite.aspx?id=27510
Just det....kanske ska berätta också att det den här veckan är säsongens, och Futures Tour's, enda 4 dagars tävling! kul tycker jag! Och jag räknar med att spela ALLA dagar!
Nu ska kvällen avslutas med ett mål mat, Kyckling/Prosciutto Tortellini med Pesto....och Stanley Cup hockey! Go Vancouver och Sedinarna!


Det går faktiskt ganska bra att laga mat i vårt lilla lilla kök.....däremot är det lite jobbigare att diska :), inte så mycket plats och vatten tanken blir full rätt snabbt, därför blir det till att äta på papperstallrikar då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0