Here we go again...

Campinglivet, alltså! :) Nedan ser ni en bild på den LILLA skönheten!



Det är ingen sån här inte....se nedan! Den stod bredvid oss på en camping vi stannade till på under resan upp hit till Iowa. Nästa gång så.....nästa gång vi köper en husbil/husvagn, då ska det bli nåt i den här stilen! :)



Sjukt lång! Och riktigt cool, tycker jag!

Sen spelades det ju tävling idag också. En riktigt tuff och lång dag på banan blev det, med STORM vindar hela dagen....och en temperatur på en bit över 30 grader.
Resultatet för min del slutade på 75 (+3), är faktiskt ganska nöjd med mitt spel överlag! Dock så var puttningen riktigt kass.....tror att vinden påverkade puttningen mer än vad man kanske trodde och räknade med....
I alla fall, det är bara att ladda om tills imorrn, med en annan putter bland annat :).
Räknar med lite ostadigt väder imorgon, med en del regn och åskskurar :( trist, men vad kan man göra!?
Dags att hoppa i säng nu så att jag är redo för morgondagens rond som startar klockan 9.40 för min del. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0