Marion, Iowa - 2011

Efter ett månadslångt tävlings uppehåll har vi nu tagit oss till Marion, Iowa. Om det är någon där ute som fortfarande läser min, inte så flitigt uppdaterade blogg :), så vill jag bara meddela att idag, tävlingens första rond, går jag ut klockan 1.10 CDT (svensk tid -7 Tim), Och att det har varit några stressiga dagar den senaste veckan med mycket fix med husvagn mm + en väldigt lång resa hit, så jag har varit dålig på att höra av mig, jag vet, men ska försöka ta igen det lite senare ikväll. Ytterligare en sak som jag lovar ska bli bättre från och med nu är uppdateringen av bloggen.....:) jag har förmodligen sagt det förr, utan att det för den skull har blivit så....men nu när vi är ute på resande fot igen, under en längre period, så ska ni nog se att det blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0