Suck!

Ja, jag vet inte riktigt vad eller varför jag skriver nåt egentligen. Men tänkte att ni förmodligen är lite undrande över vad som hände under andra rundan igår. För det första kan jag säga att det inte blev en 85:a som det står på Scoringen.....utan det blev en 83:a. Vet inte varför det står fel och jag måste nog säga att jag inte bryr mig särskilt mycket.... En dag där absolut ingenting gick rätt, INGA puttar gick i, jag hade problem med att hitta rätt klubba....kändes som att även fast jag slog ett bra eller ok slag så blev resultatet inte alls som man kunde förvänta sig, fick några riktigt dåliga lägen efter att inte ens ha slagit ett dåligt slag! Och där det dåliga läget kostade mig många slag. Det går inte riktigt och förklara, allting skulle bara gå fel helt enkelt. Det var bara en sådan dag! Och jag hade heller inget tålamod med mig själv eller för några misstag, så 'bägaren rann över' rätt så snabbt. Tänker inte spendera varken tid eller energi på att försöka analysera just den här rundan. Utan istället bara glömma och lägga bakom mig så fort som möjligt istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vad hände????? Rätt inställning att glömma så fort som möjligt. Annars spelar vi varje dag, våran dagliga motion, ibland går det bra, ibland bättre.Uffe slutade med golfen (1vecka) sen kunde han inte hålla sej längre. Så nu är all känning efter blindtarmsoperationen borta och allt frid o fröjd. Ni ska ju träffa Rakellarna hörde vi, kul med Rickard. Ha de och hälsningar från Mamma o Pappa Uffe till alla er over-there.Puss o kram

2011-06-27 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0