CarMha Golf Jewelry

Hej Bloggen!
Det var längesen!! Kom knappt ihåg mina log in uppgifter! :) Såå längesen var det....
Kan hända att detta bara blir ett litet gäst inlägg....dvs, har inte bestämt mig för om jag ska återuppta bloggandet eller inte....! Blir det så, så kan det bli i form av att jag helt börjar om på nytt, med en sprillans ny blogg. Vi får se!
Anledningen till dagens inlägg är att jag vill uppmärksamma min nystartade/nyöppnade lilla webshop! :)
CarMha Golf Jewelry! Ja, så heter den min lilla skapelse. Som jag har jobbat på under en längre tid nu....men alltså nu äntligen fått igång!
Som ni kanske förstår på namnet, så handlar det alltså om Golf Smycken! Välkomna in! www.carmhagolf.com

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0